Bardzo dobre wyniki sprzedażowe Samsunga Gear S
Samsung już od około roku działa na rynku smartwatchy. Stali czytelnicy naszego bloga zapewne wiedzą, że początki w tej branży były dla koreańskiego producenta niezwykle ciężkie. Powody tego były różne – począwszy od brzydkiego wyglądu po słaby czas działania na pojedynczym ładowaniu. Jednak już od samego początku producent brał sobie do serca opinie użytkowników. Modele z początku tego roku czyli Gear 2 są już znacznie lepsze, dzięki znacznie lepiej na ten czas pasującemu do urządzeń noszonych Tizenowi.
Całkiem niedawno byliśmy świadkami premiery nowego smartwatcha tego producenta czyli Samsung Gear S Pisałem już na ten temat wcześniej więc zapraszam czytelników do zapoznania się z poprzednimi wpisami. W skrócie – jest to samodzielny smartwatch (czyli nie potrzebujący połączenia z telefonem komórkowym w celu kontaktu z światem zewnętrznym) o wyjątkowo dobrym designie (osobiście sądzę że jest tutaj przepaść niebo a ziemia w porównaniu do modelu Samsung Galaxy Gear). Nie jestem w tej opinii odosobniony, ponieważ wszyscy jesteśmy świadkami boomu sprzedażowego. Jest to pierwszy model, który już na starcie zdobył niesamowitą popularność – już pierwszego dnia znalazł 10 tysięcy nabywców.
Jak na kategorię smartwatchy to imponujący wynik. Niedługo zapewne zostanie pobity przez Apple. Nie zmienia to faktu, że Samsung jest producentem, który jako pierwszy na poważnie rozkręcił świat smartwatchy.
W Polsce ten model smartwatcha także jest dostępny zarówno w sklepach w cenie około 1400 zł, jak i u operatorów telefonii komórkowej.