Baselworld to organizowana od 1917 roku impreza, która dotychczas kojarzyła się wyłącznie z klasycznymi zegarkami i biżuterią. Tegoroczna edycja tych prestiżowych targów pokazała jednak, że smartwatche stanowią nowy obiekt zainteresowania światowych gigantów. W ich trakcie zaprezentowany został szereg nowych modeli inteligentnych zegarków.
Jednym z nich był Nixon Mission z Android Wear będący nowym konkurentem dla Casio. Smartzegarek stworzony został z myślą o osobach lubiących spędzać czas wolny na świeżym powietrzu. Znajdziemy tu między innymi funkcję namierzania GPS bezpośrednio z koperty oraz wsparcie dla surferów w postaci stosownego oprogramowania i odporności na wodę. Cena urządzenia to 400 dolarów.
W trakcie imprezy zaprezentowane zostały także smartwatche (a właściwie ich koncepcje) Fossil Group. Jeżeli chodzi o możliwości technologiczne, to urządzenia te kontynuować mają rozwiązania poprzedniego modelu, czyli Q Foundera. Bardziej skupiono się tu na aspekcie wizualnym smartzegarków. Podzielone zostały one na wersje damskie oraz męskie, dając użytkownikom możliwość wyboru wykończenia oraz pasków. Wersja dla kobiet i mężczyzn różnić ma się także wielkością koperty.
Źródło: Bloomberg. com
Źródła obrazków: Ablewear.net, Cnet. com, Thetrendspotter.com
Zobacz inne wpisy z kategorii Newsy:
- Fitbit buduje sklep z aplikacjami od innych twórców – nadchodzi nowy smartzegarek?
- Smartwatche Samsung Gear S3, Gear S2 i Gear Fit 2 kompatybilne z iPhonem!
- Apple zgłasza patent na smartwatcha w okrągłej kopercie, nadchodzi okrągły Apple Watch?
- Oto nowy smartwatch zasilany ciepłem ciała!
- Emporio Armani wypuszcza swoją pierwszą kolekcję smartwatchy hybrydowych
- Apple Watch najbardziej dokładnym smartzegarkiem
- Nie będzie nowych smartwatchy na Androidzie (od dużych producentów) do końca tego roku
- Garmin vivofit jr. – nowy fitness tracker dla dzieci
- Huawei podobno planuje stworzyć smartwatcha opartego na systemie Tizen
- Samsung Gear S3: Cena spadnie nawet o jedną czwartą w ciągu pół roku?