Milion sprzedanych Pebble
Jaka jest tajemnica sukcesu Pebble?
Co może być powodem tak dużej popularności? Sądzę, że przede wszystkim prostota urządzenia zawarta w dobrej jakości produkcie. Producent od początku intensywnie wspiera urządzenia, a dodatkowo dał możliwość tworzenia własnych aplikacji innym programistom, dzięki czemu w krótkim czasie przybyło bardzo dużo różnorakich aplikacji. Dodatkowo w poprzednim roku producent zaprezentował model Steel, będący odbiciem piłeczki na postulaty mówiące, że smartwatch ten prezentuje się brzydko. Mimo iż konkurencyjni producenci zaprezentowali już bardzo korzystne wizualnie rozwiązania typu LG G Watch R. lub Samsung Galaxy Gear, to jednak ten egzemplarz cały czas należy do ścisłej czołówki, jeżeli chodzi o prezencję. „Winnym” sukcesu jest także czas pracy. Na pojedynczym ładowaniu wynosi nawet do 5 dni pracy, co nadal wprawia w kompleksy większość urządzeń konkurencji.
Czekamy na więcej!
Na szczęście producent nie spoczął na laurach i jeszcze w tym roku zamierza zaprezentować nowe produkty. Oczywiście trzymam kciuki za nich i mam nadzieję, że już niedługo będziemy świadkami kolejnych ciekawych urządzeń.