Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez Jupiter Research, wynik osiągnięty przez Apple Watch stanowi 51,5% całości smartwatchy dostarczonych w 2015 roku. Całościowa wysyłka urządzeń wyniosła 17,1 miliona sztuk, z czego zaledwie 10% stanowiły inteligentne zegarki z systemem Android Wear.
Jupiter Research podaje, że tak duża dysproporcja wynika ze sporej rozbieżności w ilości aplikacji dostępnych na każdą z platform. W maju ubiegłego roku, tuż po pojawieniu się na rynku Apple Watcha, jego użytkownicy korzystać mogli z ponad 10 000 aplikacji. Dla porównania, Android Wear oferował ich jedynie 4000.
Źródło: Phonearena.com
Źródła obrazków: Knowyourmobile.com, Recode.net
Zobacz inne wpisy z kategorii Newsy:
- WatchOS 7 to bogatsze tarcze zegarka, monitor snu, więcej opcji treningów, monitor mycia rąk i co jeszcze?
- COVID-19: odkrycie lekarzy może podnieść sprzedaż Apple Watch 6
- Fitbit buduje sklep z aplikacjami od innych twórców – nadchodzi nowy smartzegarek?
- Smartwatche Samsung Gear S3, Gear S2 i Gear Fit 2 kompatybilne z iPhonem!
- Apple zgłasza patent na smartwatcha w okrągłej kopercie, nadchodzi okrągły Apple Watch?
- Oto nowy smartwatch zasilany ciepłem ciała!
- Emporio Armani wypuszcza swoją pierwszą kolekcję smartwatchy hybrydowych
- Apple Watch najbardziej dokładnym smartzegarkiem
- Nie będzie nowych smartwatchy na Androidzie (od dużych producentów) do końca tego roku
- Garmin vivofit jr. – nowy fitness tracker dla dzieci