Dom badawczy MEC na przełomie września i października bieżącego roku przeprowadził na grupie 1800 polskich internautów badanie na temat rynku mobilnego w naszym kraju. Czego możemy się z niego dowiedzieć?
Pierwsza ważna informacja to fakt, że mamy do czynienia ze znaczącym wzrostem dostępu do smartfonów – rok temu korzystało z nich zaledwie 66,6 procenta Polaków, dziś jest to już 80 procent. Prawie połowa ankietowanych posiada tablet, natomiast 6,7 procenta badanych korzysta z urządzeń typu wearables.
Jeżeli chodzi o zainteresowanie ich kupnem, zdecydowanie opowiedziało się za nim 1,5 procenta ankietowanych, a 10,8 procenta raczej chciałoby się w nie zaopatrzyć. Smartwatchami i innymi tego typu urządzeniami raczej nie jest zainteresowane 40,8 procenta badanych, zdecydowanie nie – 22,5 procenta, a 24,4 procent nie posiada zdania na ten temat.
W badaniu padło również pytanie o znajomość rynku urządzeń typu wearables. Najbardziej rozpoznawalną marką okazał się Samsung, na drugim miejscu znalazło się Sony, na trzecim natomiast, Apple.
Źródło: imagazine.pl
Źródła obrazków: imagazine.pl, storify.com
Zobacz inne wpisy z kategorii Newsy:
- WatchOS 7 to bogatsze tarcze zegarka, monitor snu, więcej opcji treningów, monitor mycia rąk i co jeszcze?
- COVID-19: odkrycie lekarzy może podnieść sprzedaż Apple Watch 6
- Fitbit buduje sklep z aplikacjami od innych twórców – nadchodzi nowy smartzegarek?
- Smartwatche Samsung Gear S3, Gear S2 i Gear Fit 2 kompatybilne z iPhonem!
- Apple zgłasza patent na smartwatcha w okrągłej kopercie, nadchodzi okrągły Apple Watch?
- Oto nowy smartwatch zasilany ciepłem ciała!
- Emporio Armani wypuszcza swoją pierwszą kolekcję smartwatchy hybrydowych
- Apple Watch najbardziej dokładnym smartzegarkiem
- Nie będzie nowych smartwatchy na Androidzie (od dużych producentów) do końca tego roku
- Garmin vivofit jr. – nowy fitness tracker dla dzieci