Amerykański procudent trackerów i smartzegarków zebrał anonimowe dane od ponad miliona swoich użytkowników w 2015 roku. Po co? Żeby sprawdzić, jak bardzo są leniwi.
Stwierdzono, że posiadacze produktów od Fitbit przesiadują na jednym miejscu średnio 90 minut. Przeważnie leniuchują pomiędzy godziną 14.00 a 15.00 i porą bliżej wieczora, tj. między 19.30 a 20.30 – najprawdopodobniej przed telewizorem lub przy kolacji.
U użytkowników w przedziale wiekowym 20–24 widoczny jest wzrost, jeśli chodzi o prowadzenie siedzącego trybu życia. Ma to związek z przesiadywaniem w uczelnianych ławkach, jednakże czas nic nie robienia zwiększa się wraz z wiekiem. Co ciekawe, czas spędzony na przesiadywaniu maleje w okolicach wieku emerytalnego.
Co robi Fitbit, by zminimalizować lenistwo wśród swoich użytkowników? Producent ze Stanów Zjednoczonych wyposażył jeden ze swoich produktów (o nazwie Alta) w specjalnego rodzaju powiadomienia, które mają przypominać o przejściu co najmniej 250 kroków w każdej godzinie. Takie rozwiązanie ma zostać wprowadzone również do innych trackerów i smartzegarków spod szyldu Fitbit.
Źródło: wareable.com
Źródło obrazków: staticworld.com
Zobacz inne wpisy z kategorii Newsy:
- WatchOS 7 to bogatsze tarcze zegarka, monitor snu, więcej opcji treningów, monitor mycia rąk i co jeszcze?
- COVID-19: odkrycie lekarzy może podnieść sprzedaż Apple Watch 6
- Fitbit buduje sklep z aplikacjami od innych twórców – nadchodzi nowy smartzegarek?
- Smartwatche Samsung Gear S3, Gear S2 i Gear Fit 2 kompatybilne z iPhonem!
- Apple zgłasza patent na smartwatcha w okrągłej kopercie, nadchodzi okrągły Apple Watch?
- Oto nowy smartwatch zasilany ciepłem ciała!
- Emporio Armani wypuszcza swoją pierwszą kolekcję smartwatchy hybrydowych
- Apple Watch najbardziej dokładnym smartzegarkiem
- Nie będzie nowych smartwatchy na Androidzie (od dużych producentów) do końca tego roku
- Garmin vivofit jr. – nowy fitness tracker dla dzieci