Raport przewiduje wzrost sprzedaży wszystkich urządzeń wearables i wartości rynku technologii ubieralnej.
Gartner, firma dostarczająca informacje o rynku technologicznym, podjęła próbę wytłumaczenia wyników badań z jej ostatniego raportu. Ten oznajmiał bowiem, że sprzedaż urządzeń wearables wzrośnie z 232 milionów egzemplarzy w 2015 do poziomu 322 milionów w 2017.
Tak nagły wzrost ma odbywać się za sprawą szybko rosnącego popytu na smartwatche. W 2015 roku zostało sprzedanych 30 milionów sztuk, a ich sprzedaż ma wzrosnąć ponad podwójnie – do 68 milionów egzemplarzy do końca 2017 roku.
Warto przypomnieć, że dane te nie muszą sprawdzić się w stu procentach. Raport Gartnera twierdzi, że sprzedaż smartwatchy wzrośnie kosztem wristbandy. Wystarczy podać przykład chociażby producentów Fitbit i Xiaomi, którzy sami sprzedali w ubiegłym roku blisko 30 milionów egzemplarzy swoich inteligentnych opasek.
W raporcie znajdziemy również dane dotyczące sportowych urządzeń wearables (opasek, inteligentnej odzieży, sportowych smartwatchy, fitness trackerów i wszelkich monitorów aktywności fizycznej). Ich łączna sprzedaż wzrośnie z 85 milionów sztuk w 2015 do 109 milionów do końca 2017 roku.
Źródło: wareable.com
Źródło obrazków: smartwatchesnews.org; notebookcheck.com
Zobacz inne wpisy z kategorii Newsy:
- WatchOS 7 to bogatsze tarcze zegarka, monitor snu, więcej opcji treningów, monitor mycia rąk i co jeszcze?
- COVID-19: odkrycie lekarzy może podnieść sprzedaż Apple Watch 6
- Fitbit buduje sklep z aplikacjami od innych twórców – nadchodzi nowy smartzegarek?
- Smartwatche Samsung Gear S3, Gear S2 i Gear Fit 2 kompatybilne z iPhonem!
- Apple zgłasza patent na smartwatcha w okrągłej kopercie, nadchodzi okrągły Apple Watch?
- Oto nowy smartwatch zasilany ciepłem ciała!
- Emporio Armani wypuszcza swoją pierwszą kolekcję smartwatchy hybrydowych
- Apple Watch najbardziej dokładnym smartzegarkiem
- Nie będzie nowych smartwatchy na Androidzie (od dużych producentów) do końca tego roku
- Garmin vivofit jr. – nowy fitness tracker dla dzieci